Tagság Ellenőrzése

Tagsági szint

Kiválasztotta a (z) Ingyenes Tagság -ot.

Ingyenes tagság, kötelezettségek nélkül.

 


Tagok egymás közti Chatelés

A tagsági díj a HUF 0.00 Most.

Already have an account? Log in here Account Information
LEAVE THIS BLANK
Felhasználási feltételek

Felhasználási feltételek - Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

Hatályos: 2021.01.21. napjától.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) letölthetőek  pdf. formátumban innen.

  1. BEMUTATKOZÁS

Büszkék vagyunk arra, hogy a (randilove.hu)  közösségi rendszer személyes szolgáltatásokat nyújt egyedülálló felnőtteknek, hogy megismerjék egymást.
A (randilove.hu) egy internetes társkereső portál, amely a felhasználók számára ingyenes  szolgáltatásokat kínál. A Felhasználó hozzáférést szerez a (randilove.hu) adatbázishoz, amely más személyek profiljait és személyes információit tartalmazza.

Nem használhatja szolgáltatásainkat, ha: Ön 18 évesnél fiatalabb. TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A 10.1.2  SZAKASZBAN.

 

1.3. A RandiLove-Magazint regisztráció nélkül is igénybe veheti. A cikk bejegyzésekről TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A Megjegyzés irányelvek Link alatt.

1.4. Regisztrációt követően mindenképpen TAGSÁGOT KELL VÁLASZTANIA. csak ez esetben veheti igénybe a  weboldal szolgáltatását. 

1.5. A randilove.hu oldalon történő regisztrációval a jelen ÁSZF szerinti jogviszony jön létre az Szolgáltató és a Felhasználó között. Az adatkezeléssel kapcsolatos szabályokat az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmazza, mely itt érhető el.

A Szolgáltató minden felhasználótól megköveteli, hogy vállalja a Adatvédelmi Szabályzat és a jelen Általános Szerződési Feltételek betartását, ideértve különösen az alábbi 6. szakaszban szereplő Magatartási Kódex elfogadását.

A www.randilove.hu weboldalon történő regisztrációval a Felhasználó az ÁSZF-et és az Adatkezelési szabályzatot, valamint a Magatartási Kódexet az erre vonatkozó kocka kipipálásával elfogadja. 

  1. FOGALOM MEGHATÁROZÁSOK

2.1 A jelen Általános Szerződési Feltételekben:

2.2 Az „alkalmazások” külön-külön és együttesen vonatkozik a mobil alkalmazásokra, az asztali alkalmazásokra és a webes alkalmazásokra.

2.3 “Határozatlan lejáratú” Nincsen meghatározva a lejárati ideje.

 

2.4. "Tag": bármely olyan személy, akinek a tagságát a szolgáltató elfogadta, és amelynek tagsága érvényes. A „tagság” kifejezés magában foglalja az ingyenes tagságot és a fizető tagságot is, a kontextustól függően.

2.5 „Tagság”: a Tag egy vagy több Szolgáltatáshoz való jogosultsága. Az ilyen jogosultság attól függ, hogy a tagság fizetett tagság vagy ingyenes tagság .

2.6 „Mobile Apps-Mobil alkalmazások”: az iOS alkalmazás és az Android alkalmazás, vagy a Szolgáltató által közzétett bármely más mobil / táblagép /asztali alkalmazások, eszköz szoftver, amelyet időről időre kínálhatnak.

2.7 „Adatvédelmi irányelvek GDPR” oldalon elérhető adatvédelmi irányelvek, amelyek az  Általános Szerződési Feltételekkel együtt jelentik az Ön és a Szolgáltató közötti megállapodást.

2.8 „Szolgáltatások”: a Szolgáltató által bármilyen módon nyújtott szolgáltatás (beleértve, de nem korlátozva a weboldalakat, az alkalmazásokat vagy bármely más technológiát).

2.9. Szolgáltató:a szolgáltatás nyújtója és a weboldal üzemeltetője
A Szolgáltatóval kapcsolatos információk:

2.9. “Szolgáltató”: a szolgáltatás nyújtója és az oldal üzemeltetője.

A Szolgáltatóval kapcsolatos információk:
Online ügyfélszolgálat: E-mail cím: info[@]randilove.hu
Neve és Kapcsolattartó: Krizsán Zsolt
Szerződés nyelve: magyar, amelyet az Üzemeltető nem iktat.
Tárhely szolgáltató neve/székhelye/e-mail címe:
Hosting Provider: 3 in 1 Hosting Bt, 2310,
Szigetszentmiklos, Forras u. 12. Hungary;
website: https://megacp.com/
Email: admin[@]megacp.com

2.10 „Felhasználási feltételek”: jelen általános szerződési feltételek, amelyek az adatvédelmi irányelvekkel együtt képviselik az Ön és a Szolgáltató közötti megállapodást, amelyet a Szolgáltató bármikor megváltoztathat és belátása szerint módosíthat, és amelyet ebben az esetben a weboldalakon közzétesz.

2.11 „Felhasználó”: bármely tag és / vagy látogató.

2.12 „Látogató”: az a személy, aki a Szolgáltatásokat böngészi.

2.13. „Web-App-alkalmazások”: a szolgáltató közzétett web-alkalmazások, amelyeket időről időre kínálhatnak.

2.14 „Website(s)-Weboldal (-ak)”: önállóan vagy együttesen a Szolgáltató által üzemeltetett webhelyek.

2.15 Mivel a kontextus megkövetelheti, a szinguláris szavakat többes számban, a többes számot pedig szingulumként lehet olvasni.

  1. Szolgáltatás, Szerződéskötés

3.1 Szolgáltatás elérhetősége. A Szolgáltatás a (randilove.hu)  domain név alatt elérhető internetes társkereső közösségi rendszer.

A jelen Szerződési Feltételek a (randilove.hu) az Ön és a Szolgáltató közötti jogviszonyra vonatkoznak.

3.1.1. A szolgáltatás használatához való hozzáférés megköveteli a regisztrációt. A Felhasználó regisztrációjához egy érvényes e-mail cím, valamint egy egyénileg megválasztott jelszó szükséges. A Felhasználónak a bejelentkezés és a jelszó titkosságát meg kell őriznie, és felelősséget kell vállalnia azért.

3.1.2. A regisztráció előfeltétele az ügyfél nagykorúsága.
A regisztrációval a Szolgáltató és a regisztrált Felhasználó között egy ingyenes tagságról szóló szerződési viszony keletkezik. 

3.1.3. A regisztráció után a Felhasználó elektronikus úton, e-mail formájában egy üzenetet kap, amely az ingyenes tagságról szóló szerződéskötést megerősíti.


3.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Általános Szerződési Feltételeket, a felhasználók előzetes értesítése nélkül egyoldalúan módosítsa.

3.3 A szolgáltatás felhasználásának feltételeit az alábbiakban olvashatja az adatvédelmi irányelveinkkel együtt, melyek az oldal használatának megkezdésével minden felhasználó számára kötelező érvényűek.

Amennyiben nem olvassa végig a jelen szerződést és mégis használatba veszi az oldalt, azzal elfogadja a jelen szerződési feltételeket. Ha nem érti, vagy nem fogadja el a feltételeket, akkor ne vegye igénybe az oldal használatát.Ha nem fogadja el a feltételeket, akkor nincs joga használni a (randilove.hu) oldalát vagy az applikációt.

3.4 A szerződés időtartama és felmondása, elállási jog

A regisztrációt követő ingyenes Szolgáltatásra vonatkozó szerződés határozatlan időtartamú a Felhasználó által kiválasztott szolgáltatási csomagtól függően.

Felhasználó bármikor, bármilyen okból azonnali hatállyal felmondhatja a Szolgáltatás használatát, ha törli hozzáférését a saját profilján keresztül. 

Szolgáltató bármikor, bármilyen okból azonnali hatállyal megszüntetheti a szolgáltatás nyújtását a Felhasználó részére, amennyiben a Felhasználó az ÁSZF rendelkezéseit megszegi, mert ilyen esetben a felhasználó nem jogosult a Szolgáltatás használatára.(Pl: ha nem rendeltetésszerűen használja az oldalt, vagy nem tartja be a Általános Szerződési Feltételeket.)

3.5 Általános rendelkezések

A Szolgáltatást Szolgáltató nyújtja. Ha TAGSÁGOT vált, akkor hozzáférhet a szolgáltatásokhoz, amelyek adott tagsághoz társulnak a szolgáltató oldalán. 

Ha eleget tesz bizonyos követelményeknek, akkor a szolgáltató saját belátása szerint láthatóvá teheti profilját a szolgáltató által üzemeltetett webhelyen és alkalmazásokban.

A megállapodás az összes olyan szolgáltatás, widget, plug-in, alkalmazás, tartalom, letöltés és / vagy egyéb szolgáltatás használatára vonatkozik, amely a Szolgáltató birtokában van, és amelyek használatát a Szolgáltató ellenőrzi és elérhetővé teszi a Felhasználó számára; vagy linket is küld a jelen Megállapodáshoz.

3.6 Tagság

A Szolgáltatás összes funkciójának eléréséhez a Felhasználónak Valamilyen Tagságot kell választania. A felhasználó tudomásul veszi, hogy tagság váltása jelenleg ingyenes mindaddig, amíg a szolgáltató úgy dönt, hogy fizetőssé nem teszi. Erről az intézkedésről köteles felhasználót 8 nappal korábban értesíteni.


3.7.1 Ha a Felhasználó saját akaratából törli a profilját, illetve a Szolgáltató szünteti azt meg a Felhasználó által elkövetett szabálysértés miatt, úgy a Felhasználó minden korábban kapott kedvezményeket elveszíti a regisztrációval együtt.

3.7.2 A Felhasználó a (randilove.hu)  oldalán bármikor megváltoztathatja a Tagsági csomagját.. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az adott csomagot bármikor megszüntethesse. 

A Szolgáltatási csomag kiválasztásával a Felhasználó elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat.

3.8 Regisztráció

A Felhasználónak a regisztrációnál valamelyik tagságot ki kell választania, enélkül nem tudja használni a társkereső szolgáltatást.

A Regisztráció azt jelenti, hogy a Felhasználó a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadta.



A regisztráció során a következő adatokat kell kötelezően megadni: (Ezek hiányában nincsen értelme használni bármilyen társkereső oldalt)

  • Oldalon használt felhasználóneve: (Kötelező)
  • Érvényes E-mail cím: (Kötelező)
  • Neme <Én vagyok>: (Kötelező)
  • Akit keresek (Kötelező)
  • Születési dátum: (Kötelező)
  • Családi állapot: (Kötelező)
  • Szexuális beállítottság (Kötelező)
  • Kapcsolati státusz (Kötelező)
  • Ország: (Kötelező)
  • Magyarország-Megyéi (Kötelező)
  • Lakhelyed (Város / falu / település / helység) neve: (Kötelező)
  • Születési országa: (Kötelező)
  • Etnikum: (Kötelező)
  • Beszélt nyelv: (Kötelező)  
  • Dohányzó: (Kötelező)  
  • Alkohol: (Kötelező)  


3.9 Felhasználók törlése

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy minden további értesítés nélkül törölje azon Felhasználóját, aki bármely más személy nevével, képével, e-mail címével vagy egyéb más személyes információjával visszaél, különösen, ha a felhasználó által a Szolgáltatáson keresztül megjelenített tartalom:

  • Védjegyet sért
  • közszereplő, kivéve, ha bizonyítani tudja valódiságát 
  • más személy érdekeit sértő név 
  • vallási, nemzetiségi, szexuális vagy politikai hovatartozását gyalázó, sértő, obszcén illetve trágár kifejezés
  • akár burkolt, akár nyílt reklámhordozónak tekinthető

Sem a Felhasználó, sem a Szolgáltató által kezdeményezett megszüntetés nem jogosít kártérítésre.

  1. Tartalom

5.1 Felhasználó felelőssége

A felhasználó teljes mértékben felelős azért a tartalomért (a továbbiakban: "Tartalom"), amit a Szolgáltatás rendszerén belül elhelyez, ideértve, de nem kizárólagosan a fényképeket, személyes adatokat, beszélgetéseket, szavazásokat, személyes üzeneteket, a szolgáltatáson keresztül közzétett.

5,2 Felhasználó a jelen dokumentum elfogadásával tudomásul veszi, hogy Szolgáltató rendszerén keresztül elérhetővé tett tartalmakat a szolgáltató előzetesen ellenőrizheti.

A szolgáltató nem köteles a Szolgáltatáson keresztül közzétett Tartalmat figyelni.

5.3 Ha Szolgáltató olyan Tartalmat talál, amely látszólag nem felel meg jelen dokumentum feltételeinek, kivizsgálhatja az esetet, és saját mérlegelési jogkörében, jóhiszeműen eldöntheti, hogy törli-e az adott Tartalmat. Szolgáltató nem vállal felelősséget vagy kötelezettséget az ilyen tevékenységek teljesítéséért vagy nem teljesítéséért. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás használatával sértő, illetlen vagy kifogásolható Tartalmaknak is ki lehet téve. Szolgáltató semmilyen körülmények között, semmilyen módon nem felelős semmiféle Tartalomért, beleértve, de nem kizárólag a Szolgáltatáson keresztül közzétett bármely Tartalomban található hibákat vagy hiányosságokat, illetve bármely Tartalom használatából fakadó bármilyen veszteséget vagy kárt.

 

5.4 Szolgáltató, mint közvetítő szolgáltató nem felelős a továbbított, közzétett információért.

5.5 Tartalom eltávolítása

Szolgáltató minden értesítés nélkül eltávolíthatja az olyan Tartalmat, amelyeket  kizárólagos döntési jogkörében jogellenesnek ítél. Továbbá Szolgáltató minden értesítés nélkül eltávolíthatja az olyan tartalmakat, amelyek megsértik vagy megszegik bármely fél szellemi alkotáshoz fűződő jogát, szerzői és szomszédos vagy egyéb tulajdonosi jogát vagy a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, vagy bármilyen személyes adatot tartalmaz (például e-mail címet, telefonszámot, weboldal címet, Facebook, vagy bármely más közösségi oldal linkjét).

A Szolgáltatónak joga, de nem kötelessége a Weboldalra feltöltött tartalmak, valamint a tagok között zajló viták ellenőrzése.

 

5.6 Tartalmak kezelése

Felhasználó a Szolgáltató oldalán talált tartalmakat nem adhatja el és nem módosíthatja, továbbá semmilyen módon és semmilyen nyilvános vagy kereskedelmi célból nem sokszorosíthatja, jelenítheti meg, mutathatja be nyilvánosan, terjesztheti vagy más formában nem használhatja azokat.

 

5.7 Linkek megjelenése

Felhasználók más internetes webhelyekre és erőforrásokra mutató linkeket NEM tehetnek elérhetővé a Szolgáltatás oldalain keresztül. A Szolgáltató ellenőrizheti a Profil oldalokon az ilyen linkeket és ha a szolgáltató nem ért vele egyet, azt a linket bármikor leszedheti vagy töröltetheti. 

A szolgáltató semmilyen hatáskörrel nem rendelkezik az ilyen webhelyek linkek  és erőforrások felett. A Felhasználó tudomásul veszi és beleegyezik abba, hogy a Szolgáltató nem felelős az ilyen külső webhelyek és erőforrások elérhetőségéért, és a rajtuk elhelyezett vagy rajtuk keresztül elérhető tartalomért.

5.8 Tárolási irányelvek

Felhasználó beleegyezik abba, hogy a Szolgáltató semmilyen kötelezettséget vagy felelősséget nem vállal a Szolgáltatás vagy azon keresztül fenntartott vagy közzétett Tartalom törléséért, illetve tárolásának meghiúsulásáért.

6 Felhasználó magatartása - ETIKAI KÓDEX

6.1 Minden Felhasználó vállalja, hogy szigorúan betartja az összes alkalmazandó törvényt és rendeletet, valamint a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

6.2 Felhasználó a Szolgáltatás használata során felelősséggel tartozik saját magatartásáért és kommunikációjáért. Felhasználó beleegyezik, hogy csak olyan üzenetek és anyagok beküldésére, illetve fogadására használja a Szolgáltatást, amelyek helyénvalók, törvényesek és a Szolgáltató meglévő Tartalmához kapcsolódnak.

6.3 Feltételek 

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy tartsa be az összes alkalmazandó szabályt. 

Ha megsérti ezeket a Általános Szerződési Feltételeket, megszüntethetjük Szolgáltatásainkhoz való hozzáférését.

Felhasználó beleegyezik abba, hogy a Szolgáltatás használatakor nem folytatja az alábbi tevékenységeket, ellenkező esetben hozzáférését a Szolgáltató korlátozhatja, vagy törölheti, akár előzetes tájékoztatás nélkül is:

  • nem helyénvaló, rágalmazó, zaklató, kínzó, vulgáris, pornográf, obszcén vagy illegális Tartalom közzététele;
  • ártalmas, rágalmazás, sértegetés, zaklatás, fenyegetés, gyűlöletkeltő, faji vagy etnikai szempontból sértő vagy törvényes jogok megsértése;
  • bármely harmadik személy anyagainak rendelkezésre bocsátása a harmadik személy hozzájárulása nélkül;
  • bármely harmadik személy bármely védjegyét, szerzői jogát, szabadalmát vagy más tulajdonosi jogát sértő Tartalom közzététele;
  • illegális tevékenységek hirdetése vagy azokról útmutató, információ közreadása;
  • piramisjátékot hirdető üzenetek, lánclevelek vagy bomlasztó kereskedelmi üzenetek, illetve hirdetések vagy bármiféle tiltott üzenetek közzététele;
  • olyan anyagok publikálása és rendelkezésre bocsátása, amelyek félrevezető módon azt sugallják, hogy azokat Szolgáltató hivatalosan támogatja vagy hagyta jóvá;
  • nem kívánatos elektronikus kommunikáció létesítése, mint a "spam", vagy más tagoknak küldött lánclevelek (hoax), vagy a többi tagnak a szolgáltatás használata során bármely egyéb módon történő zavarása, a weboldal bármely területein az oda nem illő zavaró, agresszív vagy témán kívüli ("offtopic")
  • felhasználói fiókok létrehozása automatikus eszközzel, illetve hamis ürüggyel;
  • többszöri regisztráció, aktív, használatban lévő profil mellett;
  • hozzászólásokat, hirdetéseket, illetve azokat az ismételt hozzászólásokat, amelyeket több helyen azonos tartalommal, rövid időn belül "flood"-szerűen szórnak szét.

Bár a Szolgáltató tiltja a nem kívánatos Tartalmak megjelenését és a nem helyénvaló magatartást az oldalon a Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy ilyen magatartásnak és/vagy Tartalomnak ennek ellenére ki lehet téve, és hogy a Szolgáltatást saját kockázatára használja.

6.4 Minden Felhasználó vállalja, hogy minden visszaélést, valamint a többi Felhasználó nem megfelelő észrevételeit vagy magatartását bejelentik a Szolgáltatónak.

  1. Ismerősök meghívása

A Szolgáltató egy importáló eszközt kínál regisztrált tagjainak arra, hogy meghívhassák ismerőseiket az oldalra. Ha Felhasználó úgy dönt, hogy meghívja az ismerőseit, ezzel megerősíti, hogy engedélyt kapott erre az ismerőseitől, és elfogadja, hogy egy automatikus e-mailes meghívót és emlékeztetőt küld Szolgáltató a Felhasználó nevében az általa kiválasztott ismerőseinek. A Szolgáltató eltárolja Felhasználó barátainak elérhetőségi adatait, de csak arra használja fel, hogy automatikusan összekapcsolja őket felhasználóval, miután regisztráltak a weboldalra. A Felhasználó regisztrációja összefűzésre kerül a szolgáltatóval ahonnan az ismerőseit meghívta. Ha egy meghívott ismerősnek vagy barátnak vagy bárki másnak nem tetszik a meghívás valamilyen oknál fogva, ez esetben a meghívó felet terheli a felelősség. 

A Szolgáltató harmadik félnek nem adja át az ily módon szerzett adatokat, és a meghíváson kívül semmilyen más célra nem használja fel azokat.

  1. Egyéb rendelkezések

8.1 Általános Szerződési Feltételek módosításának lehetősége.

A Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja. A módosítások a Weboldalon történő közzétételtől számított harminc (30) nap múlva lépnek érvénybe, és amennyiben a Felhasználó továbbra is használja a Weboldalt, úgy az automatikusan azt jelenti, hogy elfogadja az új változatot. Amennyiben a Weboldalra a Felhasználó a saját belépési adataival lép be, abban az esetben a frissített Általános Szerződési Feltételeket azonnal elfogadja. Az Általános Szerződési Feltételek aktuális verzióját bármikor, még a Weboldalra belépés előtt is meg tudja tekinteni a Felhasználó az oldal legalján, a (Felhasználási feltételek) menüpontra kattintva.

8.2 Kártalanítás

Felhasználó beleegyezik abba, hogy a Szolgáltatót kártalanítsa minden harmadik személy részéről felmerülő igénnyel szemben, amely a Szolgáltatás használatával függ össze vagy abból ered, ideértve bármely természetű vagy fajtájú követelést, költséget, ami bármely igényből, hiányból, kárból, perből, ítéletből, peres eljárás költségéből és ügyvédi költségből ered. Ezekben az esetekben Szolgáltató írásban értesíti a Felhasználót  az igényről, perről vagy eljárásról.

8.3 Szolgáltató felelőssége

Szolgáltató nem tartozik felelősséggel jelen Általános Szerződési Feltételekben leírt kötelezettségek nem teljesítésével okozott hiányért vagy károkért. 

Ezt meghaladóan Felhasználó megértette és hozzájárul ahhoz, hogy valamennyi felhasználó adatait, beleértve a Felhasználóét is Szolgáltató összegyűjtse, felhalmozza és névtelenül a Szolgáltatás rendszerébe integrálja, valamint az így összegyűjtött adatokat anonim statisztikai és analitikus bejelentési célokra felhasználja. 

Felhasználó beleegyezik abba, hogy a Szolgáltatást kizárólag a saját kockázatára használja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során esetlegesen felmerülő vagyoni vagy nem vagyoni károkért.

 

8.4 A felelősség kizárása 

A Szolgáltató nem tudja garantálni a sikeres társközvetítést. 

A Szolgáltató minden felelősséget vagy kötelezettséget kizár a Szolgáltatásban megjelenő információ vagy Tartalom pontosságával, tartalmával, teljességével, törvényességével, megbízhatóságával, illetve működőképességével és rendelkezésre állásával kapcsolatban. A Szolgáltató minden felelősséget vagy kötelezettséget kizár a felhasználó vagy a Szolgáltatást használó más személyek magatartásával kapcsolatban.

A Szolgáltatást, és a benne található összes Tartalmat, információt a jelen állapotában, mindenféle szavatosság nélkül bocsátja Szolgáltató a Felhasználó rendelkezésére.

A felhasználó a regisztráció során határozottan beleegyezik abba, hogy a Szolgáltatást teljes mértékben a saját felelősségére és kockázatára használja.

8.5 A felelősség korlátozása

A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem tartozik felelősséggel a felhasználónak semmiféle olyan közvetett, következményes, rendkívüli, alkalomszerű vagy jelzés értékű kárért, amely a szolgáltatás használatából vagy használatával kapcsolatban keletkezik.

  1. Felhasználó igényérvényesítése

9.1. A Felhasználó jogosult valamennyi, a jelen ÁSZF hatálya tartozó jogviszonnyal kapcsolatban felmerülő panaszát a Szolgáltatónak írásban vagy szóban bejelenteni.

Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:

Ügyfélszolgálat címe: 

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: munkanapokon, 10-18 között

Telefon: 

E-mail cím:

  • Szóbeli panasztétel. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és a lehetőségek szerint azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz intézésével a Felhasználó nem elégedett, akkor az Szolgáltató írásos jegyzőkönyvet készít, melyet a Felhasználó által megadott e-mail címre továbbít a Felhasználónak. Ezt követően a panasz írásos panasznak minősül.
  • Írásbeli panasztétel. Az írásban érkezett panaszokat a Szolgáltató köteles harminc napon belül írásban megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles, továbbá köteles a Felhasználót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét. A panasz ügyintézésével kapcsolatos további szabályokat a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény tartalmazza.

9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Felhasználó és a Szolgáltató között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Amennyiben Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Felhasználó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Fogyasztó panasza esetén a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat:

...........................Városi Kereskedelmi és Iparkamara 

mellett működő Békéltető Testület (................Békéltető Testület)

Cím:............., Telefon/Fax:................., E-mail cím:...................

9.3. Bírósági eljárás. Felhasználó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a hatályos magyar jogszabályok szerint. A vállalkozás által fogyasztóval szemben, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránt indított perre - törvény, az Európai Unió kötelező jogi aktusa, illetve nemzetközi egyezmény eltérő rendelkezése hiányában - az alperes belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes. Nincs helye olyan illetékességi kikötésnek, amely kizárja a fogyasztó jogát ahhoz, hogy a vállalkozással szemben fennálló szerződéses jogviszonyból eredő igényét saját belföldi lakóhelye, ennek hiányában belföldi tartózkodási helye szerint illetékes bíróság előtt érvényesítse. Kizárólagos illetékesség hiányában a felperes - választása szerint - az alperesre általánosan illetékes bíróság helyett a fogyasztó által vállalkozással szemben fennálló, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránti pert a felperes belföldi lakóhelye, ennek hiányában belföldi tartózkodási helye szerint illetékes bíróság előtt is megindíthatja.

10 Szolgáltatás felhasználói

10.1 Természetes személyek

A Szolgáltatást csak 18 éven felüli természetes személyek (a továbbiakban: "Felhasználó") vehetik igénybe. A nem természetes személyek  megjelenítésére létrehozott adatlapokat (például, de nem kizárólagosan: közösségi, üzleti, társadalmi célú regisztráció) Szolgáltató minden további értesítés nélkül törli.

10.1.2 Kizárt felhasználók:

10.1.2.1.Ha Ön 18 évesnél fiatalabb.

A gyermekek nem jogosultak Szolgáltatásaink igénybevételére, és kérjük, hogy 18 év alatti személyek ne nyújtsanak be személyes adatokat nekünk. Szolgáltatásaink nem 18 év alatti személyeknek szólnak. Nem gyűjtünk és nem tárolunk személyesen azonosítható információkat azokról a Felhasználókról, akikről megtudjuk, hogy 18 év alattiak. Ha megtudjuk, vagy értesítést kapunk arról, hogy információkat gyűjtöttünk 18 évesnél fiatalabb felhasználóktól, akkor azonnal töröljük ezeket a személyes azonosításra alkalmas információkat.

10.1.2.2. Ha Önt valaha erőszakos vagy szexuálisan összefüggő bűncselekmény miatt ítéltek el.

Nem végezzük el Felhasználók bűnügyi háttér-ellenőrzését, és nem tudjuk személyesen azonosítani az egyes Felhasználókat. A Szolgáltató nem tehető felelőssé a tag hamis nyilatkozatért. Ezért fontos, hogy bizonyos a józan ész szerinti óvintézkedéseket hajtson végre a Felhasználó, amikor egy közvetített partnerrel találkozik. Például fontolja meg egy közeli barát vagy rokon tájékoztatását minden találkozóról, és tervezze meg az első találkozás nyilvános helyét.

10.1.2.3. Ha Korábban kizártuk Önt Szolgáltatásaink használatából.

10.2 A Szolgáltató nem tehető felelőssé bármely Felhasználó által elkövetett bármilyen cselekedetért, ideértve a Szolgáltató vagy a Szolgáltatásokat igénybe vevő más személyek által szervezett események bármelyikét.

11 További egyéb rendelkezés

A szerződésre a jog az irányadó.

Ha ezen megállapodás bármely rendelkezése részben, vagy egészben érvénytelenné válna, úgy a szerződés fennmaradó rendelkezései továbbra is érvényesek.

Etikai kódexet fogadott el / nem fogadott el magára nézve kötelezőnek a Szolgáltató.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztatót a 2. sz. melléklet tartalmazza.

  1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

2011/83/EU irányelv

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: * 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: * 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: * 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

  1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

2011/83/EU irányelv

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a ... *  hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő.... * , de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a .... *  vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

  1. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Hibás teljesítés esetén szerződés/ * ... *  alapján a ... *  jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? * 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Utolsó frissítés: 2021.01.27


JELENTKEZZEN BE A FIÓKODBA ÚJ FIÓK LÉTREHOZÁSA

 
×
FIÓK LÉTREHOZÁSA MÁR VAN FIÓKJA?
 
×
FORGOT YOUR DETAILS?
×

Go up